Crash
http://crash.anatolianrock.com
Crash
 
 Ana Sayfa
 Demolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 İleri>>
Cevapla
Gramofon

musticim... valla doğru dürüst vedalaşamadan apar topar gittin askere.. kısmeet.... neyse geliyomuşun yakında 5 gün aldım haberini... özledim valla çobuk gel... kendine çok iyi bak...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Mart 2008 1:46 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
DeathFace

vay be mustycim senide yolladık şu mecburi olan askere neyse gittiğin gibi gelirsin inş.ben de silopiye gitmezsem yakın zamanda 2 ay sonra özgürlüğüme kavuşuyorum daha sonra kaldığımız yerden devam tabiki oralarda şehit olmazsak :D
Bu mesajın yazıldığı tarih : 9 Mart 2008 3:19 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mustycrash

Bu gece son gecem Gramofon’dayım beklerim. Yarın askerdeyim arkadaşlar haberiniz olsun! Hakkınızı helal edin!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 23 Şubat 2008 3:34 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mustycrash

:) Arkadaşlar askerdeyim. Herkese selam :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 23 Şubat 2008 2:48 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mustycrash

Crash!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Şubat 2008 8:21 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
olchy

Crash fanları! İlk kadro tam olarak toplandı dün gece Nazilli Sanatevi’ndeydik.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Şubat 2008 5:29 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
demo_dinle

gruplarda ’HEPİMİZ BİRİMİZ,BİRİMİZ HEPİMİZ İÇİN ’felsefesi vardır.demem o ki 4 kişilik bir grubun 3’ü sorun yaşarsa mekanla herkes ayrılır ordan.grup buna denir.NORMAL ŞARTLARDA???
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Ocak 2008 2:55 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
p_floydian

arkadaşlar kimse uyumuyor.gayet uyanık diğerleri.ayrı bigrup düşüncesi kafamızda yok.grup arkadaşlarımızdan bazısı siz bilin artık(nasıl bi grup arkadaşıysa) :)kendi menfaatleri doğrultusunda işlerini yolunda götürmeye çalışıyor ve grup arkadaşlarını salak yerine koyuyor.dahası bu kadar burası dedikodu yeri değil :)..turgaycığım seninle özel olarak konuşurum konuyu.artık gitarist ve davulcu yok ben 4 program daha kendim için çalıp ayrılıyorum.hoşçakalın
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2008 8:16 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
DeathFace

slm grup crash islahiyeden Tnk.onb. turgay :D muratcım valla ayrılmanıza üzüldüm ama böyle bi karar aldığınıza göre vardır elbet bi bildiğiniz umarım ayrılmazsınız neyse kendinize ii bakın 99 gün sonra görüşmek üzere  

(DeathFace tarafından 27 Ocak 2008 2:26 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2008 2:15 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
p_floydian

14 gün sonra murat(bas) , erhan(gitar) , serkan (davul) grupla bağlarını koparıyor.hoşçakalın
Bu mesajın yazıldığı tarih : 25 Ocak 2008 10:20 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 İleri>>